معرفی و شناخت بهترین بخاری های فضای باز


بخاری های فضای باز انواع مختلفی داشته که از جمله مهمترین آنها می توان به بخاری های تابشی اشاره نمود. بخاری های فضای باز امروزه در جهت گرمای مطلوبی که قرار است در فضاهای باز تامین گردد مورد استفاده قرار می گیرد. بخاری های فضای باز به خوبی می‌توانند با توجه به طراحی و عملکردی که دارند در فصول سرد سال گرمای مطبوع و دلچسبی را برای محیط های مختلف از جمله فضاهای باز ایجاد نمایند.

از جمله پرکاربرد ترین مدلهای بخاری فضای باز می توان به بخاری های قارچی و یا چتری اشاره نمود که این نوع بخاری ‌های فضای باز خود دارای انواع مختلفی هستند که از جمله مهمترین آنها می توان به بخاری های چتری گازی و بخاری های چتری برقی اشاره نمود. در صورتی که قصد خرید هر یک از مدلهای بخاری های فضای باز را داشته و می خواهید در مورد این محصولات اطلاعات مناسبی کسب کنید با ما در ادامه این مقاله همراه بوده و اطلاعات مناسب در این زمینه دست پیدا نمایید:

معرفی بخاری فضای باز

یکی از مدل های بسیار پرکاربرد بخاری فضای باز بخاری چتری می باشد که همچنین به بخاری پاسیو نیز معروف می باشد. این مدل از انواع مختلف بخاری های فضای باز از نوع بخاری های گرمایش تابشی بوده و به خوبی می توان در فضاهای آزاد و باز مورد استفاده قرار گرفته و گرمای دلچسبی را ایجاد نمایند. در حال حاضر می‌توان عنوان کرد در بازار بخاری های فضای باز بخاری چتری یا همان بخاری پاسیو به عنوان جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در زمینه تولید گرمایش برای فضاهای باز شناخته می شود که در کشورهای پیشرفته نیز از آن استفاده های بسیار فراوان و گسترده‌ای انجام می شود. از جمله انرژی هایی که به عنوان انرژی تامین کننده برای بخار های فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد می توان به انرژی الکتریسیته یا همان برق و گاز شهری و همچنین گاز مایع اشاره نمود.

مهمترین کاربریهای بخاری فضای باز ا

ز مدلهای مختلف بخاری های فضای باز می توان در اماکن و سازه های مختلف نهایت استفاده را برد. همچنین این امکان وجود دارد تا برای تمامی کاربران شخصی و تجاری این مدل دستگاه ها را به کار ببریم که از جمله مهمترین موارد مصرف بخاری های فضای باز می توان به فضای باز در کافی شاپ ها، رستورانها، آلاچیق ها، ترازها، باغ‌ها، تالارها، ویلاها، کارگاه های تجاری، کارخانه ها، ادارات و غیره اشاره نمود.

بخاری فضای باز

مکانیزم عملکرد در مدل های مختلف بخاری فضای باز

دستگاه های تولید کننده گرما که در بخاری های فضای باز استفاده می گردد یک مشعل در بالای بخار قرار گرفته که وظیفه تولید گرما را داشته و از انرژی که آن را می سوزاند گرمای مورد نظر از طریق شعله های مشعل به یک ورقه فلزی که معمولا از جنس آلومینیوم در نظر گرفته شده هدایت می گردد بعد از این مرحله گرمای مورد نظر از ورقه فلزی به سمت محیط اطراف بازتابیده می شود. این صفحه دربالای بخاری که معمولا به شکل دایره ای و یا قارچی شکل تعبیه می‌شود و از آلومینیوم خواهد بود گرما را که در حال هدایت به سمت بالا است انعکاس داده و به سمت پایین هدایت می کند و همچنین تا حدود زیادی از بحث اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. بخاری های فضای باز اکثرا از انرژی مادون قرمز به سطوح اطراف خود گرما مورد نظر را تامین می نمایند که در عین حال گرمای بسیار مطلوب و مناسبی می باشد.

مهمترین ویژگی های مثبت بخاری فضای باز

یکی از مهم ترین ویژگی های مختلف بخاری های فضای باز از امنیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا با استفاده از کمترین میزان مصرف سوخت بهترین راندمان و بهره وری را داشته باشند. همچنین مدل های مختلف بخاری فضای باز هیچ گونه صدای اضافی تولید نکرده و با کمترین میزان صدا فعالیت خود را انجام می دهد با توجه به طراحی که دارد فضای اطراف خود را به کمترین میزان ممکن اشغال میکند همچنین بخاری های فضای باز در بحث مصرف انرژی بسیار بهینه عمل کرده و تا حدود زیادی از بین رفتن حرارت تولید شده توسط دستگاه جلوگیری می نماید که این موضوع با توجه به طراحی انجام شده برای بخار های فضای باز می باشد. بخاری های فضای باز در مدل های مختلف شان به راحتی قابل جابجایی بوده و همچنین از قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسانی بهره می برند.

قیمت بخاری فضای باز

در مورد قیمت بخاری فضای باز باید بگوییم این بخاری ها با توجه به نوع، کارکرد، برند سازنده، و ابعادی که دارند قیمت متفاوتی را ایجاد می نمایند. اما در پایان باید بگویم که بخاری ها در مقایسه با بخاری های دیگر بسیار کارآمد تر بوده و بسیار مقرون به صرفه تر عمل می نمایند. همچنین جهت خرید مدل های مختلف به بخاری فضای باز می توانید با گروه ما تماس گرفته و مشورت لازم را در زمینه خرید این دستگاه ها کسب نماید. 

ارتباط با ما


تهران - تهرانپارس خیابان جشنواره بعداز چهاراه شاهد پلاک ۱۱۴

09129442044 - 02177960224